Image

Flawsome Beauty Salon

Een logo met een verhaal wat aansluit bij waar ze voor staat als bedrijf.

Je bent gaan doen wat je leuk vindt en ineens wil je van je hobby een bedrijf gaan maken. Waar begin je? En wie kan je helpen erachter te komen wat de kernwaarden van jouw bedrijf gaan zijn? Bij dit vraagstuk sprong Hello Creatives te hulp. We begonnen met het duidelijk krijgen waar ze voor staat en wat haar onderscheidend maakt in vergelijking met concurrentie. Door deze kernwaarden te gebruiken bij branding kwam een sterke boodschap naar voren. Namelijk: jij bent perfect op jouw eigen manier en vanuit hier kijken wat het beste bij jou past of wat je nodig hebt.

Toen de fundering voor haar bedrijf stond zijn we aan de slag gegaan met de visual identity. Door te bepalen welke uitstraling nodig is om de gewenste doelgroep te bereiken kwam een visuele vormgeving tot stand die aansluit bij de eerder opgestelde kernwaarden. Uiteindelijk hebben we daar een passende bedrijfsnaam aan gekoppeld en een logo ontworpen waar een persoonlijk verhaal in verwerkt zit. Een van de kernwaarden is persoonlijk contact, wat in het verleden heeft uitgewezen haar kracht te zijn.

Opdrachtgever

Flawsome Beauty Salon


Producten

• Koepelverhaal & Bedrijfsstrategie
• Bedrijfsnaam ontwikkelen
• Huisstijl & Logo
• Social Media vormgeving
• WordPress Website

Image

Opdracht

Het persoonlijke verhaal weten te vertalen in een sterke visual identity die in alle uitingen terugkomt, hierdoor is de salon herkenbaar voor de doelgroep.

Opdrachtgever

Als start-up had Flawsome Beauty Salon haar verhaal al klaar. Namelijk jezelf goed verzorgen staat voorop. Jij bent perfect op jouw eigen manier en dit versterken ze door te kijken naar wat bij jou past. Te beginnen als nagelsalon is de visie om uiteindelijk door te willen groeien naar een volwaardige salon.

Image

Resultaat

Een sterke identiteit die in alle toekomstige producten doorgezet kan worden. Flawsome Beauty Salon is nu herkenbaar voor bestaande klanten als een salon die weet waar ze voor staat. Waar persoonlijk contact en kwaliteit prioriteit zijn. Dankzij de hulp van Hello Creatives kan deze start-up nu gaan toewerken aan de gestelde doelen voor de toekomst om uit te breiden als beauty salon.