Je bent gaan doen wat je leuk vindt en ineens wil je van je hobby een bedrijf gaan maken. Waar begin je? En wie kan je helpen erachter te komen wat de kernwaarden van jouw bedrijf gaan zijn? Bij dit vraagstuk sprong Hello Creatives te hulp. We begonnen met het duidelijk krijgen waar ze voor staat en wat haar onderscheidend maakt in vergelijking met concurrentie. Door deze kernwaarden te gebruiken bij branding kwam een sterke boodschap naar voren. Namelijk: jij bent perfect op jouw eigen manier en vanuit hier kijken wat het beste bij jou past of wat je nodig hebt.
Toen de fundering voor haar bedrijf stond zijn we aan de slag gegaan met de visual identity. Door te bepalen welke uitstraling nodig is om de gewenste doelgroep te bereiken kwam een visuele vormgeving tot stand die aansluit bij de eerder opgestelde kernwaarden. Uiteindelijk hebben we daar een passende bedrijfsnaam aan gekoppeld en een logo ontworpen waar een persoonlijk verhaal in verwerkt zit. Een van de kernwaarden is persoonlijk contact, wat in het verleden heeft uitgewezen haar kracht te zijn.
Opdrachtgever
Flawsome Beauty SalonDiensten
• Branding • Visual Identity • Webdevelopment & Webdesign • Graphic DesignProducten
• Koepelverhaal & Bedrijfsstrategie• Bedrijfsnaam ontwikkelen
• Huisstijl & Logo
• Social Media vormgeving
• WordPress Website
Opdracht
Opdrachtgever
Resultaat