Image

La Cucina di Caterina

De passie van een bedrijf moet je al door de bedrijfsidentiteit heen kunnen voelen.

Als start-up is het beginnen aan de visuele uitstraling van je bedrijf vaak lastig. Waar begin je en waar moet je rekening mee houden? Vooral wanneer het bedrijf opgericht is vanuit passie en je wilt dat deze passie ook binnen de visual identity te zien is. In gesprek met La Cucina di Caterina werd duidelijk dat er veel ideeën waren voor de uitstraling van haar bedrijf.

Bij Hello Creatives starten we altijd met een gesprek waar alle ideeën op tafel gelegd worden. Deze brainstormsessie is belangrijk voor het proces. Uiteindelijk kunnen we dan de passie van de ondernemer bundelen met onze kennis en ervaring in het vakgebied.

Vanuit hier ontstaan de mooiste elementen en de ondernemer weet hierdoor ook precies hoe het ontwikkelproces verlopen is. Ik zie iedere keer weer gebeuren dat de liefde voor hun eigen onderneming groeit, omdat het nu visueel de uitstraling heeft die zij zelf al ervaarden voor hun bedrijf.

Opdrachtgever

La Cucina di Caterina


Producten

• Logo
• Business card

Image
Image

Opdracht

De passie voor de Italiaanse keuken vertalen naar een herkenbaar logo voor het kunnen uitbouwen van La Cucina di Caterina.

Opdrachtgever

Veel passie en kennis heeft La Cucina di Caterina voor alles dat met de Italiaanse keuken te maken heeft. Met behulp van workshops leert ze jou alles over de manier hoe je zelf pasta, limoncello of pesto kunt maken. Dit kan gewoon bij jouw thuis, op kantoor of op locatie plaatsvinden.

Image
Image

Resultaat

Er staat nu een logo dat alle elementen bevat waar La Cucina di Caterina voor staat en wil uitstralen. Ook creëert dit logo de ruimte om in de toekomst diverse workshops rondom de Italiaanse keuken aan te gaan bieden. Het logo wordt nu o.a. toegepast op stickers, business cards en schorten die deelnemers dragen tijdens de workshops.